Och en fråga till allmänna menigheten...

...då jag faktiskt fått vikarieprogrammet klart och kan konstatera att hemmet nu pryds av fyra nya skåp och att barnen torde sova hos sin mor och att hon som jag ska sova med sista natten före natten före ligapremiären också sover: Hur gick det mellan Östernäs och ÅFF F15? Eftersom jag är intresserad av allt gällande distriktslaget hoppas jag att nån läsare som vet orkar skriva nån slags rapport... Gärna lite vem som spelade och så också... Tack!

U19 landslaget vårt slog Ryssland i dag med 3-0. Direkt då Raikka hoppade in bredvid Kipe började det hända! På onsdag är det dags igen, just före regionturneringen sparkar loss!

Japps... Flyg till Helsingfors i morgon då. Borde kanske packa nåt också... Och så ska ju Jaskarapporten skrivas. Det får bli i Sibbo, typ...

Hon här satte ett mot Ryssland. Förhoppningsvis blir det inget mot ÅU den 3/6...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0