I rosens namn

Bilden här under är den kanske mest spridda bilden på Åland United under det senaste dygnet. Giovanni fick för sig att uppvakta spelarna å föreningens vägnar med rosa rosor, med anledning av Internationella Kvinnodagen. Det kanske ligger något i min mors facebook kommentar i ärendet. "Det krävdes en italienare"... Mammor vet.
Rosade spelare med solsken i blick... Typ...
 
 
Jag jobbar på att få Craig och Giovanni med på att göra radioreklam med mig inför Djurgårdenmatchen den 19e. Skyltdockan Sue-Ellen har fått kläder och dessa väntar på mig i Landskapsregeringens infodisk, med namnet "Sue-Ellen". Jag har en hel plastkasse med gamla shorts som kvinnorna på bilden ska få, kanske i dag om jag får ordnat så jag kan åka till träningen.
 
Och nu kom ett mail i versaler från Mat-Inger där det står "FÖR ATT GÖRA DET SMIDIGARE FÖR OSS I KÖKET". Våga bojkotta att läsa...
 
Nu väntar 8D och troligen en ny dans.. Eller kanske de lärde sig förra veckan att jag inte går på vilka valser som helst.

Kommentarer
Postat av: Mat-Inger

Men för h-e så är de meningen att alla som fick meddelande ska läsa vad vi önskar oss .

Svar: Jag läste nog. Tror jag glömt vad där står...
enligtvirta.blogg.se

2016-03-09 @ 20:19:25
Postat av: Mat-Inger

Kan skicka de igen med små bokstäver.

Svar: TACK
enligtvirta.blogg.se

2016-03-10 @ 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0