Och sen ett meddelande

Jag lär mig hela tiden! I dag har jag, igen lärt mig att inte berätta om jag känner mig trött och hängig!
 
Resultatet av detta är följande, efter att ha processat feedbacken:
 
1. Jag ska beställa hälsoundersökning och mäta blodtryck.
2. Jag tar ingen press över annat än det jag måste gällande Åland United. Vi har tränare som är helt dugliga att klara av för- och efterarbetet till matcher.
3. Jag fortsätter med att bevista träningar och bortamatcher eftersom jag tycker det är roligt.
4. Hemmamatcherna måste jag bevista och jag tror även att vi nu har fått på grej så alla vet vad de ska göra och inte behöver rapportera till mig för allt och jag behöver heller inte fråga alla om de gjort vad de ska!
5. Egentligen mår jag bra och det ska bli roligt att gå på Edits förskoleavslutning.
6. Jag ska dricka vatten under dagarna
7. Jag kommer att kissa ännu mer under dagarna
8. Vädret är fint och jag jobbar i en bra skola!
9. Kekkonen är död! (denna punkt är väl inte en konsekvens av den förra bloggen, men dock ett faktum!)
Så att hej allihopa! I kväll går vi till final förresten. I Eurovision. Har nån hört låten by the way? Det har inte jag... Ännu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0