Mycket kort busstext

Igen är vi i Helsingfors. Igen hade vi dödtid på förmiddagen. Igen gick vi på kaffe. Detta ställe var hippt och ville veta våra namn så de kunde severa rätt. Gary hette Tommy, jag hette Normaali Kahvi och Craig, han fick denna:
Så ja
 
Nu har bussen startat och vi rör oss mot Myrbacka. Min opererade far, min mor, min syster med hela mansskaran lär ska vara på väg. Finlands Damfotbolls El Clasico väntar. Kick off 14.00!
 
I natt blev det länge. Lucy Bronze och hela England fick sitt brons efter förlängning. Jag kommer att återkomma till detta och mycket mer kring VM. Hoppas förresten vara hemma i tid för kick off för finalen i natt klockan 2. Nu match dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0