Ledningsgruppskickoff

Onsdag morgnar, som företrädesvis har gått och blivit icke-träningsmorgnar styr jag skolan inom ledningsgruppen. Min uppgift dessa tidiga ottor har under årens lopp blivit att tillverka kaffe. Sen är det en oerhörd debatt om vem som bär in kaffemuggarna så att det ska vara möjligt att dricka kaffet.
Rektor Granberg gjorde direkt två innovationer. 1. Kaffet serveras i termos. 2. Muggarna bars in på en bricka, av självaste honom själv. Bara själva styrandet kvar då.
 
I övrigt måste jag minnas att a blodtrycksmedicinen om jag hinner hem och vända mellan skolan och träningen, annars blir jag för rolig som Emilia säger. Frukosten blev amerikansk. Kex och våffla som jag hittade på lärarrums bordet. Arbetsdag framför, både den ena och de andra av olika slag!

Kommentarer
Postat av: mat-inger

men du kan ju komma till köket och hämta banan , för tusan !!

Svar: Hann inga. Blev inga...
enligtvirta.blogg.se

2015-08-19 @ 10:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0