Förresten...

Förresten förstod jag att IFK damerna hade internmatch i dag. Ryktet förtäljde att Nela spelade och att Geir var domare iförd gula strumpor.. Finns det mer att veta om matchen? Berätta nån som vet.

Själv blir det att stå upp så Robban kan hämta upp mig klockan 7.10. Vi har morgonträning i Jomala. Ingen bil har jag att köra den tiden (hoppas på en nygammal Nissan Sunny sedan till kvällsträningen). VAD jag gör om Dahlinarna börjar yngla av sig under natten vet jag inte. Jag måste få mig till Jomala och trolla fram bollar Men värre smet har man klarat sig från. Erfarenhet finns både från Upplandsserien och Grundskolan. Dock torde det viktiga i sammanhanget vara att allt går väl med klanen Dahlin! Lycka och välgång, när det än händer!!!!

Härnäst hämtning av dotter från sena färjan. Hon har simmat in medaljer i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Peter

Jo, det gick bra. IFK vann

2009-03-08 @ 20:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0