Halleluja

Mötet är över. För många finns det ännu obesvarade frågor, men det viktigaste är gjort! ÅU får leva och göra det ÅU är tänkt att göra, dessutom med stöd av sina ägare! Vi har något som kan kallas Ungdomssektion!
Jag är tillfälligt lycklig!
 
 
Mötet skulle även ha varit god TV underhållning. Pennor kastades, vuxna män röt, stolarna smällde. Det var säkert mitt fel. Jag ber alla som känner sig kränkta av den senaste tidens uttalanden om förlåtelse. Jag har gjort dem av övertygelse, ibland räcker det inte med att vara snäll för att uppnå goda saker.
 
För mig är detta ett vägskäl efter fem års arbete. Det finns många som gör jobbet nu. Jag kan avgränsa mitt!
 
Länge leve Åländsk flick- och damfotboll. Inga personer nämnda men inga heller glömda!
 
Nu väntar jag bara på att få byta blöja och sköta skrikande baby. Edit har lagt sig... En mellanöl smakar också gott! Det är en befrielse att gå på jobb och veta att allt är som det brukar, fast lite bättre med tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0