Det ser ut som om jag ser det i alla fall

Jag har på alla sätt varit beredd att inte se Italien -Sverige i dag. Eftersom det är en liten tid kvar till kick off kan det ju fortfarande hända att det inte blir, men eftersom Fru Kickan säger att hon "gärna" vilket betyder "helst" har Sally hos sig blir jag ensam i vardagsrummet, då även Edit, som har Pärlas dockor över natten (jo de låter sina dockor övernatta hos varandra) har lagt sig, Därmed har jag hittat en stream som visar matchen från Milano direkt. Det är inte Champions League tisdag, utan VM play off måndag, men jag skickade länken till Magister Sviberg.
 
Det är klart att jag skulle ha jobb. En förhörsrättning från före pappaledigheten är inlåst i ett skåp som Fru Kickan meddelat att mina papper ska vara i. De kontraktsdiskussioner jag har på gång just nu ligger i att en spelare har bett om ett nytt förslag och sedan inte svarat då jag levererat det. En annan vill diskutera detaljer, men har aldrig tid att göra det så jag har gett en deadline innan jag skickar ett förslag att säga ja eller nej till med eller utan detaljdiskussion. En tredje spelare vill gå igenom det vi pratat om tidigare en gång till, i morgon. Jag har sagt att det blir onsdag, med tanke på den tid jag får budgetera till detta och logistiken kring allt. Jag har kanske lovat att spela monopol hemma imorgon nämligen... På onsdag kväll ska jag ju även med färjan så att 8A tillsammans med 8F och två Godbyklasser ska uppleva Helsingfors innan de är tillbaka på Huvudskalleplatsen fredag morgon. Sen har vi en spelare som inte vill bli kontaktad före den 27e november och en lista på några till som torde svara det samma. Två båtbiljetter är fixade för spelare som ska hälsa på oss och ytterligare två ska beställas bara deras kille har godkänt vårt minutprogram för dem, som jag improviserat fram i dag med hjälp av Samuel på fjärrkontroll... Kan jag skickar jag iväg sponsorbrev i morgon, jag har dem ej här hemma... Därmed... Kan jag se VM kval...
Jag förstår så väl att svenskarna är exalterade inför matchen. Jag vet dock att detta måste vara sista gången Gigi står inför ett VM. Går Italien inte dit är det game over... Jag vill se Gigi i sommar. Sorry alla!
 
 
Sen bara, eftersom Dennis Jansson ställer frågan om Mariehamn inte vill ha Rockoff och Mariehamn svarar med att 12000€ sponsring räcker och Dennis bara fortsätter gnälla... Jag personligen önskar av allt jag har och kan önska att Rockoff läggs ner. Jag vill inte ha evenemanget! Det för så mycket stress och olycka med sig. Sorry igen alla, men så tycker jag! jag är dock inte Mariehamn, så jag kan inte svara för staden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0