Lite bättre faktiskt

Eftersom denna dag inte bjöd på så värst mycket internetkontakt alls blev det ingen rapportering från min sida över huvudtaget. Nu är jag hemma. Klockan är lite över 2 och snart ska vi upp för att bocka av fredagen. Det blir faktiskt lite spännande att vänta på kan jag lova, inte bara för att Edit och jag ska vara ensamma hemma, vilket vi inte ens kommer att vara hela tiden... Det ni...
0-0 borta mot HJK. För tio år sedan skulle ÅUs Sportchef, om man haft nån sådan på den tiden, Fellis använde aldrig benämningen, gladeligen offrat en vital kroppsdel för ett sådant resultat. Nu var detta den andra oavgjorda på de 11 senaste mötena. 6 har ÅU vunnit och 3 har gått till Klubi.
 
 
Jag måste ändå säga att det i stort kändes bra. Det såg bättre ut än på en tid faktiskt. Det känns att laget och spelarna kan vara på gång. Det behövs sannerligen för att krypa upp till den övre slutserien nu då serien vänder, som det heter så fint...
 
Sen fick jag mig veterligt att jag ska skaffa en speaker till söndagsmatchen också. Finns det nån där ute som vill vara, hör av er. Karring? Du har ju ställt dig till förfogande i ur och skur, men alltid sedan fegat ur. Nu på söndag? Din chans att skina!!! Hör av dig!
 
En delegation släktingar sågs även, nära den åländska delegationen som i sin tur mest hördes, både på läktaren och sedan i bussen. Isak fick sin 7 års present, jag hann slänga en par ord med syster Malin och min Far, samt vinka åt Nisse. Sen kom en väldigt brysk och arg tant och slängde ut dem från läktaren...
 
Nu natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0