Ingen bussblogg, utan en färjsådan

Över oceanen ångar Ville Vikings flotta... Internetet spretar men håller ändå för att svara på 21 mails, som fanns i laptopen då jag fick igång den efter att ha köat in på färjan med bil.
 
Vi har i dag varit på nationell media öppning i Vanda. Vi kom fram bra och bilen klarade att stå på förbjuden parkering hela dagen. Stolthet är en bidragande känsla, förutom hungern som just nu smyger på.
Här är Olivia och Ann-Sofie som hittade en Ellen i GBK uniform... Roligt roligt.
 
 
Maiju är föga road. Hon framträdde med sammanlagt en mening, som på samma gång dödade alla följdfrågor och med orsak. "Hur märks fotbollsfebern till följd av herrarnas mästerskap i höstas i er verksamhet?" Vilken jävla fråga. Maiju lät alla förstå att ingenting alls vad hon har märkt. Jag gillar vad hon sade...
 
Ann-Sofie fick ungefär lika mycket tid i solen då Janni Laakso, som representerade Honka hade sagt att Honka nog hade tänkt sig ta tre poäng i helgen. Ann-Sofie förundrade sig och bara konstaterade att, nej så blir det nog inte... Helt klart värt att åka färja och resa i över ett dygn. Själv hann jag i alla fall leda ett möte för Ligaföreningen och hade självaste Kupsi som gäst på mötet...
 
Egentligen skulle jag nu vilja visa en bild på Magister Sviberg. Han SKA få sin sms i kväll och jag SKA hitta en TV på färjan som visar Leicester City-Sevilla... Magister Sviberg är dock inte den typen som visar sig så mycket på foto. Har nån ett, skicka så publicerar jag det nästa tisdag.
 
Sen är vi ju hemma då det är dags att åka på jobb, typ. Och snart är det helg och vi får resa till Esbo. Hoppas det gick bra för Gerts på jobbet i dag. jag har ej hört nåt och det tyder ju på att det gått bra... Emilia har ett studentprov i morgon igen och Rufus meddelar att det är härligt på praon. Väl så. Jag garanterar att Edit och Fru Kickan sover i min säng så ska jag slänga mig en timme eller så vid hemkomst blir det väl på tamburmattan eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0