Ursäkt till dem det berör!

Igen har jag varit klumpig!
Jag ber om ursäkt för dem jag gjort ledsna genom det jag skrivit här.
 
Allt som står i bloggen är mitt eget och därför ansvarar jag och ingen annan för vad det står.
Min mening är väldigt sällan att såra och då det gäller människor jag bor, jobbar med eller känner personligen är det aldrig meningen! Det är bra att vi alla är olika och känner någon att det jag gör och säger inte känns bra, då ska man säga det till mig. Sannolikheten att jag då ber om förlåtelse är väldigt stor i de fallen nämligen.
 
Om ni förlåter mig är er sak. Jag kan bara hoppas på det!
 
Alla berörda som jag talat med i dag, ni är inberäknade. Finns det någon som jag inte talat med, sök upp mig, eller mottag min ursäkt så här.
 
Med hopp om en god fortsättning på hösten för alla i vårt stora omklädningsrum (=Världen).
 
MV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0