Stora saker i snabbhet

En snabb resumé att det, förutom saker som har nämnts här i denna blogg, har hänt mycket stort i världen under de senaste dagarna.
Edit har slutat på dagis och kan titulera sig "skolflicka".
ABBA har uppträtt tillsammans...
Alexei Eremenko senior har fått sparken. Detta skulle ju aldrig ha kunnat hända...
Fru Clinton står klar för final och kan göra en "The Double" av aldrig tidigare skådat slag
 
Och mitt i det hela sitter jag här i morgonrock efter att ha debatterat med Fru Kickan om huruvida köket är städat eller inte. Två saker, förutom de som alltid brukar nämnas här i texterna står överst just nu för mig:
Åland United-Honka på WHA. Om en timme ungefär blir det att åka dit. En kamera har jag fixat i natt då den gamla har tatt slut.. Tack Lundis och IFK!
I kväll lär det väl bli så här som vanligt. Eller ska Ryssen få spö?
 
Den som lever får se. Stort grattis förresten till alla ex elever som kommit in på fortsatt utbildning. Om nån av er inte gjort det. Minns vad jag brukar säga: "Det kommer flere år"!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0