Kråkan sjunger också med

Jag hade en idé om vad jag skulle skriva. Jag har även försökt komma igång. Nu ger jag mig dock för klockan börjar bli mitt på dagen och jag behöver komma ur morgonrocken, samt organisera mig inför eftermiddagen. Det senaste avbrottet just innan jag skulle dra igång skrivandet stod Domar-Josef för. Han undrade om jag har några barn som ska bli studenter i dag. Jag svarade sanningsenligt att inga biologiska sådana står på tur, men barn av många slag finns det både i år och alla andra år som jag gjort det för mig...
 
Inget mer om det nu. Gratulerar alla som fått student- eller annan examen avklarad. Nu kokar Fru-Kickan ägg.
 
Hela andra halvlek hann jag se i går kväll och Finland spelade funktionellt och bra. Gratulerar Andrée och gänget! Både Raquel och Pille fick 90 minuter i sina matcher de med. Pille förlorade 5-0 och Raquel vann 3-0. Så att sådant.
 
Vi avslutar med en bild av min far ritad av just min far.
Därmed stämmer vi upp i studentsången kompletterade med hans egna ord "Kråkan sjunger också med. Krax krax kraa"
 
 
Någon gång, någonstans kanske jag får till en text med lite mer substans. Det kräver då en total avsaknad av mänskligt liv ser det ut som....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0