Lite småkörigt

Jag tänkte börja med att berätta hur många människor vi har i vårt kök, så där från och till. Nu gav jag upp. Till saken hör att människor antingen är i vårt kök, grannens kök, något annat rum, på gården eller så sover de. I morse visade sig Emilia vara här. I går var det Linda som kom ur Rufus rum. De svenska gästerna som bor i husbilen, eller barnen i familjen kommer över på morgonen och vill ha morgonmål, väl så. De finländska gästerna ska tydligen åka riktigt just. Okej, det var trevligt att ni var här. Själv är jag mest på jobb, med det som man kunde anse vara min hobby. men det är inte en hobby då det innefattar livet för många människor.
Jag syns inte på bilden, för vad jag minns var jag inte med här. Jag satt och räknade Ålandstidningens Stjärnspelarröster eller nåt, vad jag kan erinras
 
 
Enbart en person har krävt min avgång efter gårdagens förlust, men det var mest för att vi inte uppdaterar tillräckligt bra på facebook. Ett stort antal personer har frågat vad jag tänker göra för att vända skutan. Vad tänker jag göra ja? Jag tänker jobba på det sätt min klubbs och min egen värdegrund ger mig redskap till. Jag kan inte vända någonting ensam och just därför innefattar värdegrunden teamwork. Jag kanske får vara lite klassföreståndare även här i fotbollsklubben, med hjälp av en Rektor, en styrelse och goda ämneslärare... Samt då så klart en massa välvilliga människor som alla vill hjälpa oss att hjälpa eleverna/spelarna att komma rätt.
Här hade vi varken gäster eller Edit storasyskon hemma. Men vi tränade. Träning ger färdighet som vi vet
 
Vi såg att igelkotten har vaknat i natt förresten. Augusti närmar sig ser man. EM final i kväll också... Vet ej om jag kan vara så arrogant mot alla gäster att jag åker till WHA och ser IFKs herrar i kväll också... Vet ej...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0