Bussbloggen blir kort, fast inget regnar bort

0-0 i Tammerfors. Ändå känner jag motstridiga känslor som jag inte tänker redogöra för här och nu. Jag hoppas vi har lyckats övertyga Linnéa om att det är Franks som gäller på färjan. Craig har jobbat hårt på det. Under matchgenomgången stod han till och med och höll henne i handen... Vi tror det löser sig och då är ju allt bra.
Tammela är en väldigt fin fotbollsstadion och vädret ska vi inte klaga på
 
 
Eftersom jag kunde ha mycket att säga men inte skriver det nu och eftersom folks smaker är som deras bakar, alltså väldigt flerskinkade ber jag er som ser det här berätta vad ni helst vill höra i morgon. Får jag till att skriva kanske jag då kan få ur mig nåt...
 
Vill ni alltså helst läsa om:
1. Kaj Palmqvist
2. Åland United (specificera i så fall lite)
3. Vad alla mina barn och min familj i övrigt gör just då
4. Statskuppen i Turkiet
5. Igge Holmberg
6. Tankar inför skolstarten om en månad
7. Fotboll, vad som helst...
8. Höjdhopp
9. Något annat (vad i så fall)
 
Hör av er så ser jag hur ni prioriterar och vad i livet som är viktigt för just er... Alltså vad som känns viktigt för er av just mitt liv.. Jag kan förstå om det därmed inte blir så många önskemål.

Kommentarer
Postat av: Bjarne Gällros

Nummer 1 går bort, jag väljer 2,4 och 8

2016-07-16 @ 19:38:25
Postat av: Rösten från öster

Röstar för något annat: Kan wimbledon spelas med styroxbollar eller sk nätflöten ?

2016-07-16 @ 21:30:04
Postat av: Simon

Just nu känns 4 eller 6 intressant. 2 är förstås alltid intressant, men svårt att specificera just nu.

2016-07-17 @ 00:24:10
Postat av: Anonym

1. Kaj Palmqvist - Varför?
2. Åland United (specificera i så fall lite) - Om du ser till förutsättningarna före säsongen hur nöjd är du med resultaten? Och ser du denna säsong som en ny början med nya tyngdpunkter eller som om kort omväg före ni hittar tillbaka till den bekanta huvudleden?
3. Vad alla mina barn och min familj i övrigt gör just då - Är privatlivet är förfluten epok?
4. Statskuppen i Turkiet - Uppgift 1 (till någon årskurs): ''Föreställ dig att tredje världskriget bröt ut igår. Vilka var orsakerna?''
5. Igge Holmberg - Vem?
6. Tankar inför skolstarten om en månad - Se nr 4.
7. Fotboll, vad som helst... - Finns det något i denna kategori utöver nr 2?
8. Höjdhopp - Är detta fotbollsrelaterat?
9. Något annat (vad i så fall) - Kan inte överträffar RFÖ här.

2016-07-17 @ 09:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0