Bil, simning och supportrar behövs!

Nu ska det snart ske! Hon har klätt på sig, packat väskorna och bara klättrar på allt... Edit ska få komma ut ur huset med sin sportlovsfirande far... Snart! Vi ska och simma! Halleluja!
 
Först bara. Jag skulle behöva få tillgång till en bil av nåt slag. Har någon en reservpärla som ej används, men funkar och man vill framstå som en välgörare av stora mått, samt göra klart för alla att man inte hatar kvinnor. Då kan man meddela mig att Åland United får låna den bilen fram till, låt säga, sista oktober... Alla anbud beaktas med glädje och tacksamhet.

Nåt sånt här blir bra om nån har och vill hjälpa.
 
Jag kan även nämna att mitt pressmeddelande i går har renderat i att radion är så intresserad av vad som kommer att krypa i land i Långnäs klockan 01.00 att de meddelat att de är där då! Bra! Det gäller för alla andra också som inte vill vänta till presskonferensen klockan 15.00. Visa att ni bryr er.  Nu börjar det likna nåt go vänner!!!
 
Sen en annan sak.. Jag nämnde ju att jag storstolt gick in och sade att marknadsföring och all annan grejsimojs kring klubben "inte är så svårt"... Nu skulle jag behöva lite hjälp med det också. Vi har en supportertävling på https://www.facebook.com/Åland-United-330231646999231/ . Det vi behöver är nu folk som tävlar.
Sådant här har lämnats in. Flere ryms med.
 
Magnifika priser för dem som lägger in sin bild under facebookstatusen överst på sidan. Man kan sedan, antingen själv (helst) eller så via ombud kvittera ut priserna vid lördagens träningsmatch i Eckeröhallen klockan 15.00.
 
Nu är det riktigt kris här. Simma NU!!!
Sen ska jag behöva agera chaufför under kvällen, då vi ju inte ännu kommit över en bil att låna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0