Det blir kanske sommar i nästa år igen!

Japp. Rätt nära klockan 21 var jag hemma från styrelsemötet som började klockan 17. Lite småkastrerad och omtumlad, men vi beslöt i alla fall att lägga upp midsommarstången igen nästa år! Jag tror att vi också beslöt att delta i köpmannamässan samtidigt som vi har seriepremiär och så sa vi något om att det är roligt att Maiju flyttat hit.
Lite så här...
 
 
Nåväl. Nu ska jag, liksom min vän Kupsi där i Helsingfors tillbringa kvällen med Merseyside Derby. Alla behöver inte gilla vad jag gör. Det gör jag inte ens själv. Förlåt alla som stördes av min beskrivning av mitt skavsår här senast...
 
I morgon är det en hård arbetsdag, sen tandläkare och till sist Edits julfest. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0