Vad vet vi...

... om nuläget?

A. Hemma igen efter en lyckosam resa till Åbo. Sent hem, tidigt upp och på jobb.
B. Fick dela gräset i Tali på vår förmiddagsträning i går med självaste Herrlandslaget (De tränade på en stor fin fotbollsplan, vi bland maskrosor och utan nät i målen, men de vinkade åt oss... )(Robban låter dessutom meddela att Finlands president heter Jari... Jari Saloranta...)
C. Min kusinson Micke tycker att jag ska lära ÅU spelarna springa... Vad kan han mena med det?!
D. I morse besegrade Lärarna åk 9s killar med 1-0. Jag har blodig och uppsvullen näsa eftersom jag nickade med glasögonen...
E. I kväll ska jag igen handha Spetz Natz träning med dem som inte startade matchen i går.. Va roligt för dem...
F. Barnen mina hemma med sin mor igen. Det var kul så länge det varade...
G. Jag har fruktansvärt bråttom att bli färdig med allt på jobbet. Rektorn var in och ville ha en ny version av min klass betyg.. NU!
H. På grund av delar av punkt G blev matchrapporten på ÅUs hemsida en light version... Jag HINNER inte med mera just nu bara...
I. All for now. Längtar att efter ett lyckat kvällspass få vara hemma och lägga mig i en sympatiskt befolkad säng...
J. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Max

Gav dom er nån dusch eller fick ni nöja er med regnet?

2009-06-06 @ 15:13:19
Postat av: MV

Jo, tack! Duscha fick vi (eller spelarna)... Landslaget tog dock hela riktiga fotbollsområdet, så vi körde bland maskrosorna:-) Väl så...

2009-06-06 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0