In Vasa, with rain

"Sunshine reaggae" spelade på bilradion då Raikka körde upp mig hit till Vasa och Distriktslagscupen...

Just kommit på rummet. Eget rum och Internet funkar fläckvis, bla min blogg får jag inte fram, men nog uppdateringssidan.. Regn och rusk. Men Jaska har fixat programmet för oss. Ett möte redan fixat. Nytt möte innan matcherna om fem minuter. Sedan 16.00 blir det yngre klassen och Sydvästra Finland- Mellersta Finland för mig, tätt följd av Helsingfors/Nyland United- Helsingfors, även det yngre klassen. Därefter mat, allmän samling i och med U21 herrarnas premiär mot England. Ca 21. 30 utbildning av distriktstränare (Jaska snackar och sen delar vi upp oss och går igenom lite) Ca 22.45 då vi är klara har ännu vi regiontyper ett eget möte här på hotellet. Är nog på rummet före midnatt.

Självklart kan jag inte yppa saker som är tysnadspliktsbelagda, men jag kan ge eventuellt intresserade läsare en bild av turneringen och till och med vissa positiva spelarupptäckter helt ur mitt eget perspektiv...

Åland börjar spela i morgon klockan 11 mot Vasa. I programbladet finns tyvärr varken telefonnummet till de åländska ledarna eller lagets färger, men det ska väl gå bra ändå...

Näähäpp- Nu på jobb. Blev lite litet sovet i natt då jag startade halv tre tiden mot Långnäs. Sen sov jag i sittsalongen och väcktes av en sur Robban som inte vetat att ÅUs morgonträning går på gräs... Det hade jag glömt att säga siddu...

Japp. Ha det bra därhemma allihopa. Hoppas Bella löpt färdigt snart så Sassa slipper låsa in stackarn i köket...

Kommentarer
Postat av: Max

du har e-post i din sahd-adress.

2009-06-15 @ 16:45:33
Postat av: Anonym

I saw that, now... Tack. återkommer!

2009-06-15 @ 23:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0