Här borde stå Distriktslagscupen-dag 4...

... och det gör det också. Men eftersom jag just kom hem, rekordtidigt i och med att jag flög och därmed fick veta att jag ska fira midsommar i skärgården och alltså vakna tidigt i morgon och sen inte alltså kommer att kunna skriva eller läsa nåt alls på nätet, tänkte jag meddela att slutpläderingen komer sen, typ på lördag eller söndag..

Just nu räcker det med att Adde valdes till turneringens spelare. Hon är fantastisk!

Fantastiska är också Helsingfors C14 och Åbos C15. Fantastiskt duktiga är alla all stars spelare och även sådana som inte kom med..

Jag kommer då jag tar vid igen att berätta min syn på några saker, bla besvara Becks frågor till en del. Därtill säger jag vad jag anser om hela alltihopa ur dels finländsk-, del åländsk vinkel.

Och jo. Becks lista: Kram, check, öl, check, korv, nää, men potatissallad med bacon...

En trevlig miodsommar på alla som kan tänkas läsa detta. Nu tar efterbehandlingen (läs regionverklsamheten) vid. Dessutom har ÅU en stor vecka i och med storbesök från Hagalund... Och så ska öspelen igång de med nästa helg...

Huh huh... Mycket var det.

Hörs alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0