Ny vecka


Tidig måndag morgon börjar ÅU sin arbetsvecka...

Först ska vi jobba av helgens match.Lite teknik på morgonen, sen matchgenomgång och lagträning på kvällen. Sen kör vi på mot nya mål.

Hon här gjorde två mål i går!

Veckan kommer att fokuseras på att överlista honom här:

Marko Saloranta

Minns ni att han såg ut så här förut?!

I dag har jag fått vara hemma, vilket jag tackar för! Haft tid för Sassa och nya hemmet... Jösses vad jag har sorterat grejer och burit skräp... Även barnen har jag sett. Emilia, utklädd till troll var här via och hämtade torra strumpor. I morgon har Rufus utvecklingssamtal...

Nu ska jag rätta prov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HJK-PuiU 7-0... Så var det med den jämna ligan... NiceF-KPV 0-0..

Den här bilden kom som första då jag googlade på "Mikael Virta"... Man tackar...

Under inkommande vecka ska jag svara på frågorna och ifrågasättandena som kom in under regionturneringen... Nu ska jag dock vara lite nyttig som civilperson och lärare! Tränare blir jag igen sen i natt, typ!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

My darkest secrets. Teacher by day, soccercoach for women by night.



Visst minst vi att make såg ut sådär, men nu är han definitivt stiligare!

2009-04-05 @ 22:15:43
Postat av: MV

Jepp... Men somrarna går lättare då läraren sover i en kista ikällaren för att stiga upp till hösten, blek, hungrig och arg! Då kan man vara soccercoach helt ifred även dagtid...

Om Make nu är stiligare än då... Då kan det kanske stämma det man säger om mig också:-)

2009-04-05 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0