St Valentin

I dag är det åminnelsedagen av ett helgon, eller något av de möjliga helgon som blev avrättade för än det ena, än det andra. Det är också dagen då medeltida ungdomar engagerade sig i att välja partner för det kommande året, likt fåglarna som utför den samma ritualen under denna tid. Här i KHS har man hängt upp en massa hjärtan och skrivit sliskigt snälla saker över allt.
 
Själv har jag simmat, samt träffat den självuttalade rasisten Daniel Lampinen personligen. Han steg fram och presenterade sig, samt skakade hand. Sen sa han inget mer... Jag konstaterade att "jaha, så du ska simma". Eftersom det var uppenbart fanns det inte mer att säga så jag gick till mitt... Bara så alla vet. Ett väldigt icke personligt personligt möte. Undervisning ska bedrivas med Mussolini, Sista smörjelsen, Kejsar Theodosius och en massa annat jätteviktigt på programmet. Därefter kollegiemöte, snabb utryckning till Eckerö och därifrån i blixtfart till Strandnäs lågstadieskolas jumpasal där Edit ska uppträda med sången "Du hittar din roll till slut". jag åkte ju tidigt iväg, men jag tyckte mig se ett par vingar bland kläderna hon troligen ska ha... Sedan avslutas kvällen med antingen PSG-Barcelona eller så nån annan match. Magister Sviberg. Det är dags nu!!!
En bättre bild än denna på Alla hjärtans dag har jag svårt att finna
 
Här är en annan från en flydd tid då Fru Kickan var kär och galen... I mig dessutom....
 
 
Jag ska följa ett spår i dag som förhoppningsvis ger Åland United lite mer stöd från privata sektorn. Jag kommer att bokstavligen sälja min kropp. Osäker dock på hur väl just det faller ut, så jag har lite mer vältränade kroppar att erbjuda också. 1000 meter fick min lekamen i alla fall simmat i morse igen... Dags att ta tag i dagen. Det ryktas att det finns folk som är arga på mig. Tell me something new...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0