Utmärkelse en halv månad för sent

Efter att ha fått Fru Kickan att lösa ut en försändelse adresserad till Åland United, Mikael Virta, Sanatorievägen 12 (!!!!!) OBS! Inte där jag bor!!! Stod det klart att vi hade fått pristallriken som skulle delas ut till Raissa, efter att hon blivit vald till månadens spelare i Damernas Liga för augusti.
 
Eftersom jag inte visste på andra råd delade vi ut fatet i dag på träningen.
Här är Raissa och Sportchefen
Här är Raissa och Craig, som så klart ville vara med då det togs bilder.
Och sen så klart Raissa med Robert Helenius som ju var där förstås...
 
 
Pille är ledsen att jag inte skrivit om hennes landskamp mot England på ÅU sajten. Saken är den att jag inte skrivit om något alls på den sidan på en vecka åtminstone... I dag kom nyheten om Raissa och sen ska vi bygga upp lite mot Kuopiomatchen i helgen. Bara vi hinner...
 
I morgon tisdag med skola inklusive lunchmöte med Craig, danstransport med frisyr och sådant, träning, föräldramöte i två akter och sedan Spanien-Finland, med kanske slutet av Finland-Sverige efter det om det är nåt kvar...
 
Nu ska jag lite se vad Fru Kickan har att komma med medan hon är vaken. Sen ska jag kolla lite på Pallokissat så jag har nåt att komma med vid mötet i morgon. Inte föräldramötet alltså....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0