Dag för eftertanke och andakt

Eftersom jag är i Sibbo hos Mamma och Pappa sätter jag mig och skriver. Men inte mer än fem minuter dock.
 
Det finns mycket att säga om gårdagen och inte bara Eurovisionsfinalen med hardcorepolitik, samt Isaks 6 årskalas som var både gott och trevligt. Även vår match har sin del av mitt själsliv. För att göra en del besvikna och en del lättade blir det just nu bara en bild därifrån.
Här ser ni oss som ska ha största andakten. Då menar jag nödvändigtvis inte Ann-Sofie, som i dag spelar för PIF eller Sofia.
 
Isaks kalas blev roligt jo. Hoppas han blev glad åt presenterna. Allt slutade sedan med magsjuka och nu är hela det huset i någon slags karantän. Mor och far har satt igång en brasa. Det duggregnar ute. Egentligen är det ganska skönt och nu ska jag sluta skriva för denna gång.
Även en bild hemifrån fick jag i går kväll. Antar att Edit lite vilade innan rösterna skulle räknas...
 
Fru Kickan meddelar att två bilar brunnit i natt ungefär där som jag parkerat min. Få se om det blir riktigt stökigt i morgon natt/morgon då jag är i Mariehamn igen då, eller om allt går så som det inte gick i går, som i Strömsö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0