Bring them on

Vi steg av färjan och hade en vanlig paus vid Svenska teatern.
 
Jag lyckades tappa bort alla och gick hit.
I nästan 45 minuter satt jag här och hörde, förutom tystnad endast en massa pipande från folks kameror. Jag avskyr kameror!
 
Tillbaka i bussen, just då det började regna. Snart droppade laget in. Giovanni hade varit på promenad sa han. Craig hade en krona på huvudet. Det stod Burger King på kronan. Vi konstaterade att han en dag kommer att lämna oss som en legend. Alla som vet något om Zlatan förstår liknelsen.
 
Snart kör vi ut till Myrbacka. Bring them on! Dags att PK får stryk på sin hemmaplan!
 
 Och jag har tydligen glömt min plånbok hemma på Åland. Bra, då köper jag inget onödigt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mat-Inger

Inga pengar ingen korv ;)

Svar: Nej, sant!
enligtvirta.blogg.se

2016-05-14 @ 11:47:35
Postat av: Rösten från öster

Ingen kamera ger ingen bild. Kvarstår alltså en blogg utan bilder in futurum

Svar: Inget fel på bilder om de tas någon annanstans än där jag är då jag är på ett ställe där jag inte vill ha kameror.
enligtvirta.blogg.se

2016-05-14 @ 11:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0