Vill du ha jobb?

Snabbt snabbt två saker jag försöker lösa innan jag förhoppningsvis kommer iväg till Hövdingens högkvarter.
 
Eftersom jag ska till Helsingfors och Damernas Ligas medietillställning, samt ligaföreningens möte tisdagen den 22/3 behöver jag en vikarie. Jag har för första gången någonsin fått nej av alla jag frågat. Nu slänger jag ut ett erbjudande. Vill du testa på en lugn dag på högstadiet, med färdiga välfungerande lektioner i en harmonisk miljö? Anmäl dig pronto. Först till kvarn får mala, lite beroende på hur man tänker mala förstås.
Som lärarvikarie öppnas en helt ny värld för dig. Och kanske även för eleverna.
 
 
Sen försöker jag ordna träningsplan enligt Giovannis omgjorda önskemål för april. Detta ser ut att vara lösningen.
Det finns inga dåliga tider, bara dålig inställning
 
 
Frid nu. Väntar ännu på e-post från USA och Karleby. J0obbdatorn är fortfarande internetlös. Vet ej om jag ska laga middag eller ej, men allt det där lär visa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0