In your face!

Nu är det lite bråttom faktiskt.
Khym Ramsay ska hittas och lagets minibuss ska köras till Långnäs i väntan på Giovanni som anländer i natt. Nu har jag faktiskt tänkt att han själv ska få köra den till Sviby. Som han sa: "Det är ju en ö, hur fel kan jag hamna". Ser någon i natt eller i morgon en miníbuss med en ihjälfrusen italienare i, då vet ni att ni kan vara i kontakt så jag vet att skaffa ännu en ny tränare...
 
Herreminje vad jag kom i fas i dag. Lite tungt förstås att det finns klasser som vägrar erkänna att de hört talas om Olympiska spelen och mitt 9A som söndrade kaffekokaren. Den gick i molekyler, åtminstone kannan. Vet ej vem det var, men på tavlan hade de skrivit att det var Sofia.
Så här roligt hade Jenny och jag i morse på jobbet. Urskiljer ni vilken undredel som är jag och vilken som är hon?
 
 
Väldigt få kränkta svenskar har hört av sig trots att jag presenterades som tjurig finne i dagens Nya Åland. Någon enskild kränkt ålänning nog, men det är spill man får räkna med.
 
Vill man förresten bli medlem i Åland United finns det instruktioner på webben nu. Skulle länka om jag inte var både kissnödig och hade bråttom.
 
Bara bilen är i Långnäs och Khym hemma, då åker jag HEM! Fru Kickan har volleybollträning och jag ska vara hemma, med Edit om hon är där, annars utan Edit. Jag såg Rufus i dag i korridoren. Små saker kan göra en gammal farbror glad. Inte för att han är en liten sak, men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0