Kontorsdag

Eftersom det tyvärr har samlats massvis med kontorsjobb i dag och kontoret, i skuggan utanför garaget och nu i vardagsrummet, bir lite kyligt då jag lyfter blicken några meter, passar jag på att skicka en bild på Pärla och Edit som precis just kom in, skickad av Fru Kickan.
Vad är väl som att rida på en ko signerad av 9A 2013-2016
 
 
Denna bild ger mig också en bild av den soliga framtid jag hoppas få leva i bara vissa beting är på den plats de måste vara... Typ där solen aldrig skiner... Var är det månntro?
 
Nå väl... Skriva på här nu bara... Middag ska vara hos Röd Bettan förstod jag.
 
I natt sökte Emilia febrilt Puppe och Snuppe som Edit behövde för att sova i hennes säng. De hittades aldrig, förrän i morse då de dök upp, i Emilias säng. I övrigt var kvällen bra. Linda och Emilia satt med mig och såg en film om Hitler som återuppstod i dagens Berlin och blev TV komiker... Jo, hej då alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0