Bläckfisk

Hur mycket jag än vill finns det inte läge att skriva något djupt i denna stund. I kväll kanske.
 
Måndagen har fört med sig, måndag. Skolan är i upplösningstillstånd. Fantastiskt att detta något kaosartade läge blir längre varje år. Det kan inte vara bra säger jag. På samma gång förbereder Craig och jag oss för att handha träningen då huvudtränaren drar iväg med landslaget till Norge. Nu kan vi göra som vi vill, typ!!! Hi hi.. Nå nej. Inte lär det bli så hemskt annorlunda i alla fall.
 
FBF har stängt ner registreringssystemet och jag har mailat och ringt olika instanser, både här och där för att få bekräftat att FBF har stängt ner registreringssystemet. Nu vet ni alltså det. FBF har stängt ner registreringssystemet och det beror på att FBF har stängt ner registreringssystemet.
 
Snart ska jag hålla en presentation över den i mitt tycke glasklara schemaläggningen för Elevrådets fotbollsturnering. 21 lag deltar och 49 matcher kommer att spelas under cirka 3 timmar och på fem planer. Jo, sant.
Lite så här i dag, igen
 
Radio Owe blev rikskändis med sin kommentar från HJK matchen i lördags. https://mhvirolainen.wordpress.com/2015/05/23/parhaat-palat-ala-alands-radio/ Här kan man på det andra inhemska vad som sägs. Även jag hamnade med: https://mhvirolainen.wordpress.com/2015/05/23/alands-radio-intervjuar/ . Hoppas det mottages "rätt"...
 
Jepp. Nu ska 7E in hit till mig också. Man tittar hungrigt på mig och vill att jag ska lära dem nåt säger de...
 
Vi får återkomma med detta stötande och blötande vid senare tidpunkt i livet då! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0