Mån dag, moon day

Nu tänker jag inte bli mångordig. Men bilen höll inte. Trots att vi fyllde på vatten blev den för het och bara skuttade. Craig var på plats, också Noora. Cynthia hade åkt med nån annan men glömt att säga, men det blev det samma. Bilen blev på en busshållplats, Julia fick komma och hämta oss och träningen började faktiskt bara 7 minuter senare än planerat. Självklart hade även spelarna glömt att ta med sin nyckel till Bengtsböle så ingen utrustning var framme och läkarväskan fanns i omklädningsrummet. Men det är ju sommar.
Lite så här kändes det vid ett tillfälle
 
Nåja. Träningen gick att genomföra och helt okej blev det, för att vara en moon day. Alla har i alla fall lite löpning och bolltouch i sig före morgondagens pre game training med självaste Huvudtränaren tillbaka i landet om hans flygplan nu hinner fram förstås.
 
Jag blev tillfrågad om jag tror Norge eller England vinner i natt. Jag tror faktiskt det blir Norge, fast jag ju måste stå upp för vad jag är och hoppas på England. USA-Colombia är nog tyvärr bara att glömma.
Jag tror han här kommer att få vara med mot Kina i nästa omgång
 
Nåja nåja. Seppo Räty hade ju åsikter om Tyskland i tiderna. Det samma kunde sägas om denna dag, fast den har haft sina ljuspunkter trots allt. I morgon får jag försöka köra bilen till reparatör och hoppas få en lånebil. Annars vet jag inte riktigt hur detta ska fås ihop faktiskt.
Snart är det vinter igen
 
Nu ska jag spela kort med Edit, säger Edit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0