Snabb emigrering. Nu finns bara "A beautiful mind!"

Precis som brukligt är blir augusti tydligen en jättevacker månad. Jag satt ute och lät mig svepas bort av värmen och solen för en stund sedan efter bastun med Rufus. Sen vaknade jag till och ringde min Mamma för att få allt på plats.
I morgon är laget tillbaka på jobb. Lite fascinerande att det faktiskt pratas om en svacka då vi ligger tvåa i Ligan
 
Här hemma svänger det snabbt. Mitt i allt fick Gurkan för sig att hon och Pärla skulle åka till Kyrkogårdsö en par dagar. Edit ville med och rätt som det var for även Linda... Så här sitter jag nu med Emilia och Rufus. Fru-Kickan hårdförbereder sig för sin första arbetsdag efter semestern så henne låter vi vara i fred.
 
I morgon är det en del möten inom klubben. Inte minst är det styrelsemöte och då jag har i gott minne den senaste gången, då jag förberett mig i två månader och ingen riktigt hann befatta sig med det, har jag i morgon stora förhoppningar att få klubben ett steg närmare dels 2016, dels 2020!
 
Såg att IFK Mariehamns herrar förlorade i Vasa och att några supportrar igen kräver Pekkas avgång. West Ham slog Arsenal 0-2 och en massa annat skoj är på gång. Här hemma ska vi se "A Beautiful mind" eftersom jag tror att Emilia kommer att gilla den. Kanske Rufus med om han bara kommer fram...
Maybe beautiful only i my own mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0