Matchdag och stor cirkus!!!

Kort och koncist eftersom det är mycket på gång! Stora barnen ska på dop och vill före det fotografera sig med Edit, som alltså måste klä på sig. Klockan 13.00 har jag ett möte och före det måste jag på något sätt få tag i Linnéa som inte svarar i telefon.
 
Vid 15-tiden ämnar jag, som vanligt vara på matcharenan och klockan 17 brakar det löst i form av kick off.
Kom dit och visa att Åland United är viktigt för, ja... dig! Vad du än står för så kan förhoppningsvis vårt lag vara en bit av detta...
 
Sen cirkusunderhållning som jag kommer att återkomma till! Vi har nämnt Nejsidan, Åländsk Demokrati och en massa andra tomtar. Nu träder även Sannfinländarna in på scenen inför valet i höst! Detta blir i sanning höstens stora godbit, förutom då Premier League och de lägre divisionerna som startar i England i dag samt de lokala serierna, kanske rentav medaljjakt igen.
Texten bakom de fyra beskriver exakt vad demokratiska val är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0