Det bloggas utav helvitte...

... i Åland United. Jag bedriver nåt så extremt sällsynt som en helt ledig eftermiddag. Alltså efter jobbet kom jag hem, gick och handlade och sedan ätit middag och... Sassa somnade på soffan och eftersom jag varken har träning, nåt med barnen, skoljobb (jo, jag har en del korrigeringar som jag helt sonika skiter  just nu) eller nåt annat jag alltid har tog jag mig för att surfa lite... Märkte till min förtjusning (?!) att nästan hela laget mitt bloggar.. Elin har man ju vetat om, hon har avslöjat sig. Dessutom verkar ju åtminstone Frida och Maria samt Becci skriva om sitt liv... Av gamla bekanta finner vi Jenny och Erri från IFK. Linda och Tove har jag ju känt till tidigare. Dessutom verkar Sofia och Hannah, vars förhållande till mig kan betecknas som "fotbollsspelare som vid varierande tillfället fungerat under mitt våld" förekomma i cyberrymden även de... Nu kommer jag inte att länka till dessa bloggar härifrån om inte någon ber mig om det. Lite privacy vill man säkert ha och vi kan ju välja våra vänner själv inte sant.

Finns det mer av er där ute? Tell me:-) Eller, vill ni det? Ängla Kent försöker och försöker, men får inte riktigt till det. Ungdomar i hans ålder har inte uthålligheten...

Jess. 1 timme kvar av denna lediga lättsamhet. Kvällsmöte i dag. Robban och jag ska träffa IFKs representanter och reda ut begreppen så våra rotationsspelare och vårt samarbete i övrigt blir mer klarlagt. Sassa frågade när jag kommer hem. Svaret måste bara bli "ingen aning". Detta kan gå snabbt. Eller så fruktansvärt segt.

Waldo´s people gick vidare i går kväll. Fast musiken inte riktigt är min cup of tea är det ju roligt... Heja heja.

I morgon får jag ta en snabbis via morgonträningen, för sedan ska jag på tidigt ledningsgruppsmöte på jobbet. Även efter skolan blir det möte direkt och det är bara att hoppas att man hinner klä om innan Bengtsböle kallar.. KPV på lördag! Don´t think it´s gonna be easy!!! 5 nigerianskor här. Inte Uwaks klass, men proffs är dessa med! Men, det är ju vi också..

KPVs målvakt... HON SKA FÅ!

Sen bara en par resultat ur Finlands Cup: PK-35- Honka 0-2,  FC Espoo-HJK 0-9. Synd att inte vi är med i cupen... Men kanske ett annat år...

Kommentarer
Postat av: Simon Holmström

Första som vågar berätta vem som har blogg är jag! xD

2009-05-13 @ 18:14:46
URL: http://simonkolina.blogg.se/
Postat av: MV

Jo jag läste den Simon. Intressanta grejer du har där!

2009-05-14 @ 13:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0