Bilden

Här då lite bilder som jag talade om här tidigare.

Ansku

Limpan första gången i årets Liga- nästa helg i Östernäs!

Publiken gillar oss just nu...

Kan tilläggas att IFKs damer vann 3-1, våran Frida gjorde ett. Östernäs spelade 2-2 igen och ligger 2a i serien... Det går bra för oss här på holmen just nu... Och gubbarna spelade 0-0 mot MyPa... Alla som begriper nåt förstår att även det är helt ok. Jag tror att SIFFK i herrtrean var det enda åländska laget som förlorade i helgen. Rätta mig om jag har fel... Nu kan det bara börja gå neråt, sa han som visste... men om man inte vet det... Då är ju allt möjligt inte sant!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Heja Häidi! :)

2009-05-18 @ 15:23:53
Postat av: Anonym

Häidi sprang och sprang så länge hon orkade.-)

2009-05-18 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0