Simning och flytt

Lovade återkomma, men nu har jag nog mer magsår än nåt annat...

Inte för att inte Jaskadiskussionen vore bra. Nej, den är kanon! Gå ner och ta del!

Bara för att det är så förfärligt BRÅTTOM!!!!
Regionläger i helgen. JAG köper (!) och fixar kvällsbit och morgonmål... Ubbe lånar utrustning från ÅFF. Raikka och Kimi reser hit med de fastländska spelarna.. Åländskorna nästan i form tror jag.. Sigges fot bara lite skräbä... Nej, jag tror den håller.

Västra Finland-IFK alltså i morgon på Jomala konstgräs kl 16.

OCH ÅU- ÅFF P15 i Eckeröhallen också i morgon kl 15!!

Sen ny träning på kvällen och en till på morgonen innan det bär av hem efter en natt i Vikingahallen! Maten, den får även jag hämta och föra på nåt vänster...

Sova ja.. Hoppas i natt få sova i mitt nya hem på Styrmansgatan. OM jag hinner få allt fixat kanske Ängla Kent gör nån nytta och hjälper oss få in sängen. Först dock träning med ÅU om typ en och en halv timme. Förmiddagen i morgon går flyttlassen heta.

Elin när hämtar du/ni soffan och bokhyllan? HJÄLP!!!!

Och sen då Emma. För att göra en lång historia kort:

Så här känner vi henne

Inte så här!

Glad fredag! Halleluja!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ojdå, du har verkligen fullt upp i helgen! Förstår om magen säger ifrån...Lycka till med allt! Tur att det finns sådana eldsjälar! Kan tänka mig att du inte har tid att blogga nu...



Trevlig helg!

2009-03-21 @ 07:20:24
Postat av: MV

Nej, det trodde inte jag heller. Men vips så blev det av. Alla barn och vuxna sover.. Ändast tomten är naken... Eller hur var det nu:-)

2009-03-22 @ 00:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0