Kultur och Martin Luther King

Lite kultur bara för dem som inte sett! http://arenan.yle.fi/toista?id=1936772 Allt från 1917 via 1958 och 1971, samt premiärlandskampen i Mariehamn 1973 då Offa var domare till dagens värld med Anne Mäkinen, Laura Kalmari-Österberg, Annica Sjölund och Linda Sällström. Jo, Lingi var med hon med men hon har inte spelat landskamper sedan 2002.

För övrigt förlorade vi (igen) mot Sverige i Algarve i dag... I HAVE A DREAM!!!!! Han som sade det blev skjuten, men hans dröm är nästan uppfylld. Må jag få se min!!! Om inte, må den uppfyllas utan mig! 1976, skall återuppstå! Se klippet här ovan så förstår ni vad jag pratar om!

Nu läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0