Jag, målvakten och ost!

Gårdagen förbyttes i till i dag så där ganska smidigt medan jag bar flyttlådor... Redan halv 2 fick jag lov att sluta eftersom Sassa oroar sig över att jag väcker hela vårt nya grannskap. Gör jag det ber jag om ursäkt! Kort och efftektiv sömn och sedan iväg på morgonträningen i det sköna solskenet. Riktigt lyckat faktiskt. Robban headcoach bad mig hålla i det hela och trots det tyckte jag det blev riktigt bra! Roligt att se hur våra spelare vill träna och bli bättre.

I går, då Thias var sjuk fick jag vikariera honom. Inte bara blev jag målvaktsuppvärmare, jag blev MÅLVAKT också... Inga direkta räddningar att tala om, men jösses vilken inställning och vilket skrikande jag fick till där bak (altså bak i laget...). Alla var nog glada då passet var slut.

This is my HOPEful SOLOgoalkeeping...

I kväll l ska jag tydligen igen stå för upplägget. Hoppas Thias är med igen då för det kan vara knepigt att både vara mv uppvärmare, målvakt och dessutom bestämma hur allt ska gå... men det funkar nog! Nää, Robban finns nog där och flyttar konerna då jag ber..

Biljett till Helsingfors damp in även. Blir till å flyga tisdag förmiddag. Jamppa ska ju vara spelarrepresentanten på mediaöppningen. Fick meddelande att hon ska ha med sig chips och ost!

Jamppa Ost

Jä jää. Lyckades missa min äldre diotter som skulle hämta min yngre dotters simdräkt. De har tydligen skolmästerskap i simning i dag här på Åland. Heja flickorna Virta!!! Dränk de andra!!!!

Så ja. Bara en par nätter till, så har vi nog allt flyttat... Orka bara. Orka bara... Gäller likaväl mig som de omkring mig!

Tack och förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0