Baksmälla

Dag 1 efter Jaska...

I stället för de vanliga 40 besökarna hade jag i går exakt 109 stycken!
Det berodde (vet jag) på det rykte texten om Jaska här under födde på fastlandet...

Återkommer senare i dag!

Då skall jag bl.a se om jag kan skriva med annat typsnitt, som vissa läsare önskat. Dessutom ska jag spekulera lite inför regionsamlingen och konstatera en del om Emma Liljegrens kunskaper i simning.. (Är det inte konstigt att så fort som ett fotbollslag gör nåt annat tillsammans än spelar fotboll, då faller fokus automatiskt på dem som inte är så duktiga...) Men, Emma fajtades och behöver inte alls skämmas...

Resultat sedan senast.

ÅU-ÅFF P14 8-2
IFK dam-IFK P96 1-1
IFK herr- TamU herr 2-2

Säkert många till också, men dessa kom nu upp i skallen...

Bis Später!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0