http://www.alandstidningen.ax/article.con?id=17702&iPage=1

Eftersom jag har huset fullt i dag med mina egenhändigt producerade arvingar nöjer jag mig med att lägga fram en adress (rubriken) där en rätt viktig samhällsdebatt förs. Gå in själv och kommentera. Syns man, då finns man. Tror inte "vanligt folk" riktigt förstått vad vi sysslar med. Sakliga inlägg (och många) kan föra vår sak framåt och skapa förståelse i bredare lager.

I morgon ska jag här i bloggen själv lägga ut mer text i ämnet!

Ilves-KMF 2-1... Som jag sade till Robban: Jag har alltid gillat Ilves:-)

Kommentarer
Postat av: Max

Artikeln är kommenterad.

2009-07-09 @ 16:14:37
Postat av: Simonkolina

ÅEA har alltid varit så obarmhärtiga. Det är faktiskt horribelt det här, måste bara kommentera på hemsidan.

2009-07-09 @ 17:49:40
URL: http://simonkolina.blogg.se/
Postat av: MV

Såg det jo... Kul att vi skapar diskussion.. Som Max säger i sitt inlägg är detta en rätt komplex fråga och vi kan skapa en framtid i dag genom att diskutera detta!

2009-07-09 @ 17:57:19
Postat av: Simonkolina

Jasså, du har minsann funderat på det med. Vad har dina funderingar kommit fram till?



Däremot tycker jag att du på något sätt ska ha med det i undervisningen för att inte få fel bild av mänskligheten.

2009-07-09 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0