Alla spelar..

Alla ÅU spelare spelade  mot Norge i går! (alltså alla 3 som är med i turneringen..)

Taina spelade första 61 minuterna, innan hon fick ge plats för HJK Hokkanen. Sarah startade, men byttes sedan ut mot Kati!


Fick mig sagt, och även har det konstaterat medelst våg, att jag gått upp nåt kilo under semestern. I dag ska det ätas räkor.. Är det hälsosamt?

Passade ändå på att besöka min favoritkoisk på Nabben. Där serverade den redan välkända personalen "en vanlig", dvs kaffe och en glasspinne.. Och en av försäljerskorna blev väldigt förtjust då jag passade på att ge henne ett Rockoffpass, som jag lovat henne redan då hon fyllde år i maj.

Nu hänga tvätt, men inte som målvakterna gör, vad jag vet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså ny design! Hur fick du för dig att ändra?

2009-07-14 @ 18:14:10
Postat av: MV

Eftersom jag märkte att man kunde... Är denna bättre, sämre eller lika dålig som förut?

2009-07-14 @ 18:23:48
Postat av: Anonym

ganska lika, det finns hjälp att få om man vill ang. design. Många kan fixa de gratis åt dig :)

2009-07-14 @ 22:21:31
Postat av: MV

Nåjaa... Ska jag vara ärlig bryr jag mig inte så mycket alls om sånt. För mig är innehållet alltid viktigare än skalet...

2009-07-15 @ 00:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0