What a feeling... Flashdance... 5-0!!!!

5-0 är klassiska siffror i England efter blitzen mot München för några år sedan... Jag minns det som i går!

I går, på riktigt, fick vi 5-0 i premiären... Nothing more to say right now. Thias rapporterar på ÅUs hemsida... Här bara lite bilder för er som inte fick vara där...

Nervöst i början


Nu blir det roligare


Late night with Chikwelu


Mål mål mål,  MEEEra mål!


Pigga inhopp. Här Julia...

Jess... Nu LEDIGT för mig.. Har befriats från ÅUs föreningsutveckling. Det behöver jag för att orka utveckla nåt alls i mitt eget liv och gällande saker som står och faller med mig!

Linda lär ha persat i frisim. I dag fjäril och bröst eller vad det nu var. Förråd ska tömmasmed Sassa... Saker finns att göra. MEN... Nästa helg igen. Och nu ska vi jobba för att inte hamna i antiklimax... Make- Oletko valmis?

Jaa... 1-6 mot Tepsi, till Honka alltså... Kan bli en riktig höjdare på påsklördagen!!!

Huu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0