Civil ruta

Såja. Fyra lediga dagar har varit... Fyra lediga dagar (förutom skola och lite fotboll nog, men inte organiserat inom ÅUs schema). Ett visst tryck från en fraktion läsare gör att jag nu publicerar bilder på dem som jag ofta bara kallar "mina nära och kära". Detta är alltså dem jag umgåtts med denna helg, min familj... Och dessa återvänder jag alltid till under de hårda veckorna och efter turneringar och matcher... Fotbollen är evig, så även dessa!
Ingen inbördes ordning, bara så här kommer de nu:

Linda och Emilia

Rufus

Bebbe (kolla in magen och den invikta högersläggan... Pappas, ja vad det nu är för sort....

Sassa

Så ja. Back to work.. I morgon tidigt på Jomala konstgräs, sen direkt efter jobbet på möte och sedan träning i Backeberg kl 18... Sen hem till dessa igen, de som är på plats... That´s my life!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0